Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?
Onze pakketten worden verstuurd via Bpost. Bestellingen tot en met twee items gaan altijd via gewone post en ontvangt u dus in uw brievenbus.
Bestellingen van meerdere of fysiek grotere items (bvb: LP's of een sweater) worden per postpakket verstuurd. Bpost bezorgt de bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres. Bent u niet aanwezig als de bestelling wordt aangeboden dan zal de Bpost-medewerker een bericht in de bus achterlaten met daarop het adres van het postkantoor of postpunt waar de bestelling vanaf de volgende werkdag kan worden afgehaald.
Wat zijn de verzendingskosten?
De verzendkosten binnen België/Nederland bedragen €6 per order.
Voor andere Europese Landen is dit €10 per order.
Kan ik mijn order zelf afhalen?
Dit kan gebeuren te Gent (Hogeweg 173) elke werkdag tussen 9u en 17u of in Hansbeke (Grote Merestraat 3) buiten de kantooruren op afspraak. Plaats uw order via de website en wij contacteren u voor een afspraak.
Wat is de levertermijn?
Bestellingen worden geleverd binnen de 10 werkdagen. Tenzij het een preorder betreft of anders vermeld is bij het product.
Indien u koos voor afhaling, zal u door ons worden gecontacteerd.
Voor landen buiten België kan de levertermijn langer zijn.
Ik heb een niet compleet/foutief pakket ontvangen. Wat nu?
Controleert u altijd goed of uw bestelling compleet is zodra u uw bestelling ontvangt. Indien uw bestelling niet compleet of foutief is, reageert u dan op de bevestigingsmail en geeft u zo precies als mogelijk aan wat er ontbreekt of foutief is aan uw bestelling.
Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo snel als mogelijk contact met u op.
Ik heb nog andere vragen ...
Neem dan contact op met ons via info@mistert.be of de contactpagina.
Kan een product worden omgeruild?
Raadpleeg voor uw aankoop, de maattabel van het product. U twijfelt nog of vindt de correcte tabel niet terug, aarzel zeker niet ons eerst even te contacteren!
Toch een verkeerde maat? Retourneren van artikelen kan op eigen kosten. De eerste stap in dit alles is een aanvraag voor omruiling te versturen. Dit kan je het best doen door de bevestigingsmail, die u van ons hebt ontvangen, te beantwoorden. Zo hebben wij onmiddellijk alle informatie: ordernummer, adres …
Vervolgens ontvangt u een e-mail van ons met de vervolgstappen.
Welke artikelen kunnen niet retour?
Het verzakingsrecht en/of de retourregeling zal door Mister T case per case bekeken worden voor producten die op uitdrukkelijk verzoek van de koper zijn vervaardigd (gepersonaliseerde producten), net als verzegelde producten, verzegelde audio en video-artikelen.
Alle artikelen die reeds gedragen zijn, waar de labels van verwijderd of beschadigd zijn. Alle audio artikelen en ondergoed (slips, sokken, ...) en producten die afgeprijsd aangekocht zijn.
Indien de kwaliteit van de producten wordt geschaad door de koper behoudt Mister T zich het recht voor om van u een schadevergoeding te eisen voor elk waardeverlies.
Ik wil een bon met een bedrag dat niet standaard is. Kan dit?
Helaas kan je het bedrag van een cadeaubon zelf niet kiezen. Je kan wel meerdere bons kopen en deze combineren bij een bestelling.
Hoe bekijk ik het saldo van mijn cadeaubon?
Door de grootste QR-code te scannen op je bon, kan je het saldo bekijken.
Hoe betaal ik met mijn cadeaubon?
Plaats je gewenste product(en) in de winkelwagen en ga naar ‘Bestellen’. Vul hier al je gegevens in en onderaan bij de betaalmethode kan je kiezen voor Mister T cadeaukaart. Wanneer je dan klikt op ‘Bestelling plaatsen en betalen’, kan je de code ingeven en wordt deze verrekend. Heb je meerdere bons die je tegelijk wil gebruiken? Kies dan voor ‘cadeaukaart toevoegen’ en zo kan je je bons combineren.